Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2026 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
2dekansje heeft 2318 5 ster reviews 2318
2dekansje heeft 961 4 ster reviews 961
2dekansje heeft 186 3 ster reviews 186
2dekansje heeft 135 2 ster reviews 135
2dekansje heeft 428 1 ster reviews 428

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Antonio

    More responsive, more toward customers. Faster in replying. Don’t sell things you don’t have and then make up excuses, while holding someone else’s money. Be more kind!

  2. Talita

    Het enige positieve punt is dat de klantenservice meteen terugmailt. Helaas werd mijn tuinkas, na een week wachten, maar voor de helft geleverd. Ik ontving wel een kettingzaag die ik niet had besteld. De zaag moest ik zelf brengen naar een afgiftepunt en pas als 2ekansje de zaag retour heeft ontvangen wordt de andere helft van de tuinkas verzonden. Een superklantonvriendelijke manier van fouten oplossen! Ik heb gisteren de zaag afgegeven en ben zeer bemieuwd wanneer ik de andere helft van het door mij bestelde product ga ontvangen. Mijn vertrouwen in dit bedrijf is op dit moment erg klein.

    Reageer
  3. Hoe zou je 2dekansje beoordelen?

  4. Caroline

    De website is onbetrouwbaar en frauduleus. Ik heb een tafel besteld begin februari met extra korting die ze aanboden. Ik heb nooit iets ontvangen. Mijn laatste 5 mails worden zelfs niet meer beantwoordt. Ik vroeg een annulatie van de bestelling maar ook daar krijg ik geen reactie. Mijn geld is weg en ik krijg niets in de plaats. Ze schrijven trouwens hun eigen positieve reviews. Dat valt op en ik ben niet de einge die dat heeft opgemerkt. Frauduleus dus. Wees alert!

    Reageer
  5. Jean

    de webshop zelf is prima; helaas gold dat niet voor het product (Royalty Line Koffiemolen - 200W RL-CGE-200.4 ) dat ik kocht. Het product zelf was erg snel kapot: het malertje zit met een plastic knopje "vast" en dat plastic knopje begaf het al snel, waardoor het malertje loskwam. De molen doet het dus niet meer

  6. Jessica van Sliedregt

    beter de bestellingen controleren, kapot item ontvangen, maar moet nu zelf een hoop moeite doen om af te voeren of een hele dag thuisblijven voor op halen retour. ben gebeld door het bedrijf met excuses. daarom nu 2 sterren ipv 1. bloemetje of kaartje oid als excuus was netjes geweest voor de ontstane moeite die ik moest doen, bellen, formulier invullen foto's maken en weer telefoneren. plus een ritje milieupark... Direct geld terug, daarom aanpassing naar nazorg 4 sterren

  7. Bruce

    Slecht klantservice, product niet geleverd, duurt bijna 1 maand voordat ik mijn geld teruggekregen. Nietaanrader!