More responsive, more toward customers. Faster in replying. Don’t sell things you don’t have and then make up excuses, while holding someone else’s money. Be more kind!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2026 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Antonio
- Talita
Het enige positieve punt is dat de klantenservice meteen terugmailt. Helaas werd mijn tuinkas, na een week wachten, maar voor de helft geleverd. Ik ontving wel een kettingzaag die ik niet had besteld. De zaag moest ik zelf brengen naar een afgiftepunt en pas als 2ekansje de zaag retour heeft ontvangen wordt de andere helft van de tuinkas verzonden. Een superklantonvriendelijke manier van fouten oplossen! Ik heb gisteren de zaag afgegeven en ben zeer bemieuwd wanneer ik de andere helft van het door mij bestelde product ga ontvangen. Mijn vertrouwen in dit bedrijf is op dit moment erg klein.
Hoe zou je 2dekansje beoordelen?
- Caroline
De website is onbetrouwbaar en frauduleus. Ik heb een tafel besteld begin februari met extra korting die ze aanboden. Ik heb nooit iets ontvangen. Mijn laatste 5 mails worden zelfs niet meer beantwoordt. Ik vroeg een annulatie van de bestelling maar ook daar krijg ik geen reactie. Mijn geld is weg en ik krijg niets in de plaats. Ze schrijven trouwens hun eigen positieve reviews. Dat valt op en ik ben niet de einge die dat heeft opgemerkt. Frauduleus dus. Wees alert!
- Jean
de webshop zelf is prima; helaas gold dat niet voor het product (Royalty Line Koffiemolen - 200W RL-CGE-200.4 ) dat ik kocht. Het product zelf was erg snel kapot: het malertje zit met een plastic knopje "vast" en dat plastic knopje begaf het al snel, waardoor het malertje loskwam. De molen doet het dus niet meer
- Jessica van Sliedregt
beter de bestellingen controleren, kapot item ontvangen, maar moet nu zelf een hoop moeite doen om af te voeren of een hele dag thuisblijven voor op halen retour. ben gebeld door het bedrijf met excuses. daarom nu 2 sterren ipv 1. bloemetje of kaartje oid als excuus was netjes geweest voor de ontstane moeite die ik moest doen, bellen, formulier invullen foto's maken en weer telefoneren. plus een ritje milieupark... Direct geld terug, daarom aanpassing naar nazorg 4 sterren
- Bruce
Slecht klantservice, product niet geleverd, duurt bijna 1 maand voordat ik mijn geld teruggekregen. Nietaanrader!