De kerstboom is in goede staat ontvangen. Goede service!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- J Geerdink
- Ad Weimar
Ik wordt gdk van dat webwinkelkeur, laat mij met rust!
Hoe zou je Kerstland.nl beoordelen?
- Kevin
2x gepoogd om een recensie te plaatsten over mijn aankoop, maar hij wordt niet geplaatst, levering e.d. waren prima, maar het product is niet naar verwachting. Er staan 0 reviews over het product op de site zelf...
- Sandra Gole
Produkt werd geleverd, maar dagen geduurd en daarna 4 mails om te beoordelen.
- Yolanda
Veel leuke betaalbare kerstspullen.
- Karin Janssen
De boom zou er binnen 3 werkdagen zijn en hij was er pas na 11 dagen