Ik heb de honing nog niet ontvangen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Foka der Nederlanden
- Nicole
Super klantvriendelijk, reageren snel op Whatsapp en denken goed mee. Producten zijn fijn en goed!
Hoe zou je Honing van de Imker beoordelen?
- Jacqueline
Mooie producten, goed verpakt.
- Linda van Engelsdorp Gastelaars
Levering ging goed, product ziet er van buiten leuk uit. Kan over de inhoud pas oordelen vanaf 1 december.
- L.C.
goede service en mooie kaarsen
- Chantal
Ik heb al enkele malen besteld en steeds zijn de producten en de bestelling op zich (verpakking) tip top in orde! ;o)