Heerlijke honing, snel en zorgvuldigverpakt geleverd
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anita de Vries-Kastermans
- Mascha
Goede service, op tijd geleverd. Zeer goed ingepakt. De mede is super lekker. Voor herhaling vatbaar
Hoe zou je Honing van de Imker beoordelen?
- Joost
Goede service
- Iša Ondracek
Snelle levering, binnen twee dagen. Geen plastic bij de verpakking. Alles in papier verpakt.
- Petra Lammers
Prachtige kaarsen gekocht!
- Peter Wijnen
Heerlijke honing en zelfs een extraatje om volledige klantentevredenheid te bereiken. Wel is de honing veel minder visceus dan verwacht en van andere imkers. Vraag me als leek dan wel af waar dit aan ligt?