Prima waar voor een aantrekkelijke prijs, fijne bediening in de winkel.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tsjêbbe de Vries
- Olmo van Beurden
Fijne communicatie en snelle levering. Ook blij met het product, de bijenwas-kaars doet het erg goed.
Hoe zou je Honing van de Imker beoordelen?
- Carla
Snelle levering en goede kwaliteit
- Sander
Super, en de artikelen/produkten ook.
- Boukens
Goede service en de honing is heerlijk
- Erna Hardholt
Snelle levering en het zat allemaal goed verpakt.