goede prijs - kwaliteit en snelle levering !
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- hans verhaegen
- Chantal Eerkes
Netjes verzonden en de honing is mega lekker. Zeker die met kaneel!
Hoe zou je Honing van de Imker beoordelen?
- Petar Baricevic
Super
- Elisabeth Brown
Voor de 2e keer besteld en weer snelle levering. Heel goed verpakt. Honing is echt heel anders dan in de supermarkt, gewoon heerlijk. Bedankt
- Chantal
Reeds 2x besteld en zal zeker in de toekomst nog bestellen, altijd zeer lekker, netjes verpakt en proper thuis geleverd, niks dan goeds dus ;-)
- Roxy Vooren
Snelle levering