Ik heb donderdag besteld en vrijdag al thuis met een extra honingsnoep om te proberen, dat was lekker. Ik ga zekker de honingsnoep bestellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Claudia
- chourok elouali
Zeer tevreden, snelle bezorgung en heerlijke honing!
Hoe zou je Honing van de Imker beoordelen?
- Anja Smeets
Zeer tevreden, bestelling was snel thuis ☺ netjes verpakt 👍
- Safida Ramsaroep
Ik had het nog niet geproeft vandaar mijn 2 ster.ik ben met 1 pot bezig en die is lekker.als ik molijn andere 2 potten ook heb geproeft krijgt u nog de andere ster als ik die ook lekker vind. Ik heb nog 1 vraag.de witte honing:waarom is het wit en niet vloeibaar?
- Fam Lemmen
Snel volgens afspraak geleverd. Keurige verpakking en goed geïnformeerd.
- Ellen Wijmer
Heerlijke honing. En de polletjes gaan hopelijk goed hun werk doen. Elke ochtend een eetlepel in de havermout. Perfekt!