Uitermate tevreden. Snelle levering.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- KH Chan
- Marisa
Snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding. Honing is prima, waxine Bijen lichtjes origineel en prettig voor de luchtwegen. Bedankt voor het gratis bloemenzaad! Tip, zet niet op de honing hoeveel minuten je nodig hebt om het te verbranden maar welke vitaminen en mineralen erin zitten.
Hoe zou je Honing van de Imker beoordelen?
- Groesbeek
Wat een heerlijke producten, helemaal goed. Eén minpuntje wat wij tegenkwamen was een gebroken pot bij aankomst. Zo zonde! De reactie was snel en adequaat, een nieuwe pot is onderweg. Maar een sticker met 'breekbaar' of ander (duurzaam) materiaal ter voorkoming hiervan zou iedereen helpen.
- Twan van Aalst
Uitstekende honing, nergens anders deze kwaliteit gevonden.
- de smedt
zeer verzorgde zending, heerlijke producten, alles correct verlopen
- Ria Fortuin
Onlangs had ik honing besteld die door post nl is zoek geraakt. Ik heb de Imkerij hierover een bericht gestuurd, waarna ik gelijk een mail terug kreeg dat ik nieuwe honing zou krijgen en dat ze de kosten voor hun rekening nemen. Binnen een dag had ik mijn honing en hij is echt heerlijk.