Netjes verpakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- jolanda schouten
- Roxanne Eijkelenboom
Heel snel geleverd. Mooi ingepakt en lekkere honing, maar ik zoek nog steeds de honing dat vergelijkbaar is met de honing dat de bijenhouders in Kreta verkopen.☺️🐝
Hoe zou je Honing van de Imker beoordelen?
- Cabuy martine
Zeer mooie website, snelle levering en goede verpakking
- tea van der laan
lekkere honing, leuk presentje en snel geleverd!
- Tamara
Heerlijke honing. Oplettende eigenaar en klantvriendelijk. Ik had 2 bestellingen achter elkaar gedaan. Voor verzending naar verschillende adressen en werd netjes gebeld of dit wel juist was. Top bedrijf en een aanrader tot een volgende bestelling!
- w versluijs
Super snelle levering ondanks dat we in belgie wonen,echt top