Snel in huis en zorgvuldig ingepakt Goed dus!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rose steen
- C.G.P. Heemskerk
Via de website is het heel eenvoudig te bestellen, helaas werkte Post.nl niet helemaal mee en had het pakket laten vallen, heel jammer van die super lekkere honing. Geen punt voor de imker, binnen no time hadden we de volgende zending perfect en snel binnen. We werden getrakteerd op een super lekkere en gezonde honing. Voor herhaling vatbaar.
Hoe zou je Honing van de Imker beoordelen?
- Zenki
Gruwelijk lekker die honing. Je proeft dat t echt is dat kan je van de supermarkt nooit zeggen.
- S. Hogeboom
Supersnelle bezorging, netjes verpakt. Top dus
- Honingliefhebber
Uitstekend! De bestelling meteen de volgende dag in huis. Producten zijn goed en precies zoals beloofd op de site.
- Debbie Jacobsen
Top, snelle levering!