Prettig en snel geholpen. Wat heel belangrijk is dat de mensen telefonisch bereikbaar zijn. Een zeer goede webwinkel.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nancy Hesselink
- Bevers
Snelle correcte levering.
Hoe zou je Honing van de Imker beoordelen?
- Eveline Sastrokarijo
Correcte afhandeling en levering. Goed verpakt. De honing en Propoliscreme op een markt in Zeist gekocht tijdens een weekend uit in Zeist. Prima producten en nu via de webshop een bestelling geplaatst.
- Emmy Regelink
Heerlijke honing!
- Van Eerden
Had het de andere dag al thuis.Dus geweldig heel tevreden ,maar dan ook nog van zeer goede kwaliteit heerlijk
- Ramiro Bruno
We hadden in Curacao zelf bijen. Dus ik heb vergelijkings materiaal. Ik vind als ik vergelijk dat deze honing uitstekend is. Ik kan het al mijn kennissen aanraden.