Bank Sevn besteld, had nog wat vragen over de juiste samenstelling van de bank en op alles werd snel en duidelijk gecommuniceerd. Bank besteld en werd zelfs nog 1 week eerder thuis geleverd dan de oorspronkelijke levertijd. Zeer vriendelijke chauffeur en hielp met plaatsen van de bank. Schitterende bank !! Direct dezelfde bank en een dressoir besteld voor onze uitbouw. Kortom zeer tevreden over Loft24 !! Tip voor iedereen die op zoek is naar een vriendelijk bedrijf en mooie producten !!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jurgen
- Cécile
Wij zijn speciaal naar de showroom gereden om de tuinset te bekijken. Eenmaal aangekomen bleek er helemaal geen tuinmeubilair te staan. Alleen online beschikbaar werd ons gezegd. De internetsite is misleidend. 100km voor niets gereden. Slecht hoor!!
Hoe zou je Loft24 beoordelen?
- Supergoede service
Salontafel besteld, na 2 maand vertoonde de tafel toch gebreken, 1 mail verzonden, en binnen 1 week een nieuwe tafel. Wat een goede service, helemaal top. Mijn volgende bestelling zal ik zeker weer via loft 24 gaan doen. Super! Dank je wel !
- Jacky Masseurs
Heel tevreden!!! Duidelijke uitleg bij aankoop, mogelijkheid om in 3 delen te betalen. Snelle reactie bij contact. Wij zijn heel tevreden!!
- Sabrina
Ik heb lang getwijfeld om de fauteuil (Louis bouclé) te kopen, maar ik heb er absoluut geen spijt van! Goede kwaliteit en een mooie stof. Ik ben er heel blij mee!
- Jeroen
Erg slechte ervaring, ze beloven een levertijd van 1-3 werkdagen, ik ben inmiddels 8 dagen verder en heb niet eens een verzendbevestiging. Begin deze week contact gehad met een medewerker die aangaf dat uiterlijk vandaag de kast binnen moest komen bij hun (volgens de website had deze op voorraad moeten zijn). Ik heb gevraagd of het mogelijk was deze dan op te halen en dat zou ze mij uiterlijk donderdag (gisteren) bevestigen. Nu weer niks vernomen en de telefoon wordt niet beantwoord. Daarnaast nog geen reactie op mijn mail, niet op whatsapp en de chatfunctie geeft een foutmelding. Hoe kom ik in contact??