Zeer tevreden over de bestelling en snelle levering. Mooi ingepakt! Er zat ook een handgeschreven kaartje bij, erg leuk!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lia Vesters -Jacobs
- Paula Röder
Mijn bestelling was er de volgende dag, heel mooi verpakt en een lief berichtje erbij. Het was voor mijzelf, maar toch een kadootje!
Hoe zou je maison KOOS beoordelen?
- hermien j
heel persoonlijk en leuk een handgeschreven kaartje erbij
- Yvette Bleeksma
Snelle levering, mooi ingepakt, aardige persoonlijke kaart erbij. Echt een kadootje voor mezelf!
- Mathilde Leeuwenburgh
Mooie producten, snelle levering, mooi ingepakt. Met zorg gedaan.
- M Verweij
Snelle levering, goede communicatie. Mooie verpakking en lief persoonlijk handgeschreven briefje. Super leuke en fijne service