Goede service. Ze zijn persoonlijke en ik kreeg snel een reactie op mijn e-mail. Product was goed verpakt en ben er erg blij mee. Voor een volgende bestelling kom ik zeker terug!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Klaas
- Robert
Netjes volgens afspraak geleverd
Hoe zou je Udeo beoordelen?
- Dhr Verhagen
Erg tevreden met het bestelde afdekzeil, ik kom zeker een keer terug om nog wat te bestellen
- Yasmine
Ik ben erg tevreden en jullie hebben een groot assortiment...fijne shop.
- Suzanne
Het bestelde artikel was snel geleverd en netjes ingepakt, in combinatie met de prijs en kwaliteit zijn wij zeer tevreden.
- R. van der Ree
Goederen die besteld worden gewoon te leveren. Tevens een terugkoppeling te geven op e-mails die worden toegezonden.