Door interne perikelen bij Udeo werden de in mei bestelde en betaalde pannen pas eind juli geleverd na het indienen van een klacht bij de Stichting WebwinkelKeur. Wat we vooral vervelend vonden is dat op onze e-mails en telefoontjes in juni en juli helemaal niet werd gereageerd. Uiteindelijk ontvingen we nog wel een nette excuusmail.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Eric de Groot
- Vivian
ik heb twee pannen 5 weken geleden besteld en de rekening betaald maar de bestelling is niet geleverd en geen bevestiging email van Udeo ontvangen. ik heb email gestuurd om duidelijkheid te krijgen en nog steeds niks van Udeo ontvangen. 3 weken geleden Udoe gebeld en ze hebben mij beloofd om mijn bestelling in de week van 29 juni te bezorgen maar helaas zijn de pannen niet bezorgd.
Hoe zou je Udeo beoordelen?
- Liam
Alles naar wens.
- Yvonne
Product leveren en reageren op contact koper.
- Ceylin Gokhan
Snelle levering, mijn bestelling was zo thuis!
- Vreuls
Prijs is heel erg goed, levering werd goed geregeld en als men een mail stuurt je krijg zeer snel antwoord. Gr. Sacha