Erg tevreden over de door ons bestelde naamslinger, hij hangt inmiddels boven de commode op de babykamer. Wij hadden tussen Kerst en O&N besteld, vanwege de drukte rond die tijd van het jaar duurde de levering daarom iets langer, het contact daarover met Renske verliep eenvoudig en snel.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ewoud
- Nina Mol
Fijn contact met renske. Erg behulpzaam en meedenkend. Super mooie naam slinger ontvangen. Precies naar onze wens.
Hoe zou je KiddyColors beoordelen?
- Malu
Echt een super leuke naamslinger besteld.. en binnen 2 weken ontvangen! Een aanrader.
- O. Bouziane
Kwaliteitsvolle naamslinger, mooie kleuren en vlotte service. Gemaakt naar mijn wensen! Bedankt voor de mooie verpakking.
- J Beute
Prima.
- Miranda Bloem
Heel tevreden, prachtige product, goede service en snelle levering