Mooie naamslinger voor onze mooie kleindochter besteld. Die siert nu haar kamertje. Keuze maken, bestelling plaatsen, levering enz alles weer prima verlopen. Deze ervaring had ik ook bij het bestellen van de naamslingers voor de andere kleinkinderen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Dini De krijger
- W Hofman
Prima verlopen en product voldeed aam verwachting.
Hoe zou je KiddyColors beoordelen?
- irene wienk
Persoonlijk, vriendelijk en Renske is erg toegankelijk. Leuke, mooie spullen, al jaren afnemer van de naamslinger bij geboortes in mijn omgeving!
- Karen van de Weerd
Zeer fijn contact en mooie eerlijke producten!
- Daphne Griekspoor
Prima kwaliteit. Pasvorm matig.
- Barbara
Al een aantal keer de naamslinger besteld als kraamcadeau. Top dat je zelf het kleur thema kan aangeven en dat ze er alles aan doen om dit te volgen. Ook de verjaardagsslinger en de X-Mas slinger blijven super leuk.