Snelle levering en heel leuk ingepakt met een persoonlijk kaartje en zeepje erbij! Erg leuk in deze tijd!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Monique Gerritsen
- Marion Dolmans
Snelle levering, goed verpakt en heel attent handgeschreven briefje erbij met stukje zeep. TOP!
Hoe zou je De oude RE-Stal Wonen beoordelen?
- Yvette Van Lieshout
Mooi prijzen en een super services
- Wendy Heuvelmans
Goede communicatie en uitstekende service.
- Brigit Kooge
Eerder reageren op emails, opsturen sneller,novg niks binnen
- Jolanda Stoeten
Goed ingepakt en leuk kaartje erbij wat net iets extra's geeft en een persoonlijke touch.