Ik heb nog geen bestelling gekregen misschien is het druk bij de post ik heb nog niks gehoord
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hilde Schaefer
- Ans
Prima webwinkel, mooie spullen, snelle levering!
Hoe zou je De oude RE-Stal Wonen beoordelen?
- Marlies Schalkwijk
Snelle levering
- Richard Van Maastricht
Levering duurde iets langer, kreeg daardoor klein presentje. Werd ook op de hoogte gehouden...
- Jolanda Sulman
Zeer netjes en correct
- Diana
Mooie spullen, heel vriendelijk, snelle service en zorgvuldig verpakt. De persoonlijke aandacht voor de wensen zorgt ervoor dat ik snel weer een bestelling ga doen!