Een zeer tevreden klant 👌🏼
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anja Duin
- Riet Brouwer
Krijgen wat je verwacht.Zo mooi,een kaartje en een cadeautje prachtig ingepakt☺️Ik vind dat zo leuk!
Hoe zou je De oude RE-Stal Wonen beoordelen?
- Annet van Gennip
Goede service en mooie spullen heeft Sandra Ik ben erg blij met mijn mooie tafel.
- marie-louise meier
MOOI INGEPAKT EN LEUK MET KLEIN CADEAUTJE ERBIJ
- Frances Doré
Super leuke spullen, mooie kwaliteit! En een goede service!! 😃👍🏻
- margrethe verhoeff
Leuk ingepakt met wat extra erbij