Super gave sta lamp gekocht! Sandra is de lamp naar ons komen brengen, omdat ze bang was dat die anders zou beschadigen bij het verzenden. Dat noem ik een top-service!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Eva
- Jantine Binnendijk
Heel fijn contact met Sandra
Hoe zou je De oude RE-Stal Wonen beoordelen?
- Gerda Heiwegen
De bestelling was de dag na de bestelling al bij mij afgeleverd. Helemaal super. Groetjes Gerda.
- Linda Mars
Makkelijk contact te leggen voor vragen, snelle levering met een persoonlijk kaartje en kleine attentie, superleuk!
- Karin
Mooie producten
- Carla Lammerts van Bueren
Goede persoonlijke service