Inmiddels heb ik mijn bestelling ontvangen! Wel later dan op de website vermeld stond maatgoed, kan gebeuren. Communicatie over levering kan dus beter. Ik heb bijvoorbeeld geen bericht gehad over de status van de levering, terwijl dit wel de bedoeling was. Het was dus het was een verassing wanneer het boeket aan zou komen. Mooie bloemen. Ben tevreden over de kwaliteit!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Laurina de Vries
- Sofie
Goed en veilig verpakt
Hoe zou je B2B Flowers BV | MyFlowers.shop beoordelen?
- Elleke Van de Pol
Optijd geleverd, stevig verpakt en prachtige spullen!!
- Ali bagheri
super
- Marita Van der Hart
Mooie producten en goede communicatie als er iets is.
- Sepp Dedeyne
Mooi verpakt en snel geleverd, klasse!