Goede service, vriendelijke man. Had een stoeltje besteld maar de kleur was helaas niet meer leverbaar, hebben geprobeerd om er nog aan te komen maar helaas. Heb nu een andere kleur en ben erg tevreden over het achterstoeltje.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- C de Heer
- Sabrina Sterk
Snelle levering! Super mooie fietstas!
Hoe zou je Fiets-Stoeltje.nl beoordelen?
- GPM
Goed bezorgd
- Henny van den Berg
Ik ben zeer content over de behandeling van mijn bestelling. ondanks dat mijn originele bestelling niet bij vandaan kwam.
- Anneke
Levering door GLS is ver ondermaats. Tot 2x toe te horen gekregen dat het pakket niet afgeleverd kon worden omdat er niemand thuis was. Terwijl wij bijna achter de voordeur lagen te wachten. Dus GLS kun je beter afschrijven.
- Nuno
Goede service