De juffrouw aan de lijn wist niets op mijn vraag en beloofde een collega die er verstand van had, mij terug te bellen. toen dit niet gebeurde heb ik het artikel terug gestuurd. moest bijna 8 euro port betalen en zou geld terug krijgen...zou want het is tot nu toe niet terug gestort. geen zaken doen met deze club!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- outsider
- Martina Homma
Heerlijke ouderwetse kruik zonder scherpe randen!
Hoe zou je Kruikwinkel.nl beoordelen?
- Frederike
Snelle levering, mooie porducten
- Leon
Product en levering helemaal prima, prijs-kwaliteit ook goed. Alleen het retour sturen is te duur. Kost me nu 7,50 euro om iets van 16 euro terug te sturen. Dat moet goedkoper kunnen.
- Barbara
Snelle verzeding, duidelijk informatie over het product
- Aad van Strien
Vlot gel