Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Huisenthuis.nl heeft 405 5 ster reviews 405
Huisenthuis.nl heeft 87 4 ster reviews 87
Huisenthuis.nl heeft 21 3 ster reviews 21
Huisenthuis.nl heeft 11 2 ster reviews 11
Huisenthuis.nl heeft 29 1 ster reviews 29

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Familie van den Hoek

    Ik heb 2 zitzakken en 2 bureaustoelen besteld. Levering volgens afspraak. 1 zitzak bleek toch te groot voor op de kinderkamer. Na een telefoontje kon ik deze zonder problemen retourneren. Levering volgens afgesproken datum. Ideaal om op deze wijze online meubels te bestellen. Ik heb nu ook een matras besteld nadat ik telefonisch goed geadviseerd, dit scheelt een hoop gesjouw. Ik houd Huis en Thuis in mijn gedachten voor als ik weer eens wat nodig heb. Groetjes Linda van den Hoek.

  2. Paul Hamaekers

    In december meubels besteld, welke nog voor de kerst geleverd werden. Voorafgaand aan mijn bestelling heb ik telefonisch advies gevraagd en werd hierbij vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan door Chris. Chris nam ruim de tijd, waarbij naar mijn mening de focus duidelijk werd gelegd op de wens van de klant. Mijn keuze is mede bepaald door de mooie foto's op de website. Ik hoopte dat de werkelijkheid niet onder zou doen voor datgene wat wordt getoond op de site. Dat bleek inderdaad niet zo te zijn, integendeel. De sfeer in onze woonkamer is er met deze prachtige meubels flink op vooruit gegaan. Ook over de prijs niets te klagen. Je krijgt bij huisenthuis.nl waar voor je geld.

  3. Hoe zou je Huisenthuis.nl beoordelen?

  4. mariel

    tafel besteld met 6 stoelen. De levering is snel en goed. De meubels zaten netjes verpakt en zien er goed uit. Kwaliteit is goed van de meubels.ik ben er helemaal blij mee. Zeker een anrader

  5. Ineke van Buchem

    Huisenthuis.nl mag dan een onlinewinkel zijn, maar het heeft de nog de persoonlijke service die ik van vroeger ken. Bij telefonisch contact geen computerstem, maar een zeer vriendelijke en behulpzame man. De klant is er nog koning! Bovendien worden de bestelde artikelen keurig verpakt en op de afgesproken tijd bezorgd.

  6. carla van der vorm

    ik heb een geweldige bank gekocht, een aanrader de service is geweldig, hier is echt de klant nog koning,

  7. Ronald Koenen

    Eigenlijk ben ik er niet zo van om spullen via internet te kopen. Het grootste probleem vindt ik het betalen vooraf, zekker als het om grotere bedragen gaat. Maar wil je wat dan moet je wat. Ik heb nu twee meubels bij huisenthuis besteld en ben zeer te spreken over service. Ze doen zoals gezegt echt wat ze beloven. Ik heb dit nog niet meegemaat met andere bestellingen via het net. Bij huisenthuis heb ik me nog niet eén keer ongerust gemaakt. Als er b.v. iets veranderd wordt je daarvan direct op de hoogte gesteld en de voortgang van de verandering.Erg prettig. Een aanrader dus.