Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Huisenthuis.nl heeft 405 5 ster reviews 405
Huisenthuis.nl heeft 87 4 ster reviews 87
Huisenthuis.nl heeft 21 3 ster reviews 21
Huisenthuis.nl heeft 11 2 ster reviews 11
Huisenthuis.nl heeft 29 1 ster reviews 29

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Petra

    Wat een mooie duidelijk website! De chatservice is erg handig en er werd ook gelijk gereageerd. Ik heb een hoekbank besteld, snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling, en ik ben ook erg tevreden over de bank zelf! Deze webwinkel is een aanrader.

  2. Klant

    Prima prijs, prima service, prima matras.

  3. Hoe zou je Huisenthuis.nl beoordelen?

  4. Hans Theunissen

    De service van Huisenthuis.nl is zeer goed. Zij komen de afspraken na, levering op tijd. Het bankstel die wij bestelt hebben via de site, zonder dat wij het hebben gezien, zag het er nog beter uit als op de site. Geweldig! Wij zouden dit bedrijf aan iedereen aanbevelen. ZO DOORGAAN!

  5. Jim Smit

    Chris bedankt voor de super service en de super snelle levering, zoals we het afgesproken hadden. Ik ben heel blij met de stoelen. Top kwaliteit 👍👍👍👍👍👍👍

  6. Tom STT

    Wij probeerden via deze webshop zachte wieltjes te bestellen voor onze bureaustoel. Een paar uur na onze betaling kregen we helaas een mailtje dat de wieltjes alleen besteld kunnen worden icm een stoel. Toen ik mijn irritatie uitte dat een waarschuwing in de winkelwagen dan wel gepast was, werd deze feedback dezelfde dag nog doorgevoerd. Dat doen maar weinig webshops hen na.

  7. Angela de Wit

    Wij hebben onze eetkamerstoelen hier besteld. Mooie site! Stoelen zien er uit zoals op foto site wordt afgebeeld. Levering had vertraging....dit werd echter elke keer goed gecommuniceerd en de mogelijkheid werd geboden voor geld terug of toch nog wachten. Alleen al om deze service wilden wij wachten. En het was het wachten ook echt waard. Zeer blij en tevreden. Prijs kwaliteit is super!! Mevr. A de Wir