Hallo vriend, De bestelling en de afwikkeling van het bestelde artikel is naar wens verlopen . Het geen werd beloofd is nagekomen .Dus wij zijn een tevreden klant en zullen andere kopers (familie en kennissen ) positief adviseren .
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- klant. Thie katerberg
- Lilian
Stapelbed gezien, 145 inclusief verzenden. Erg betaalbaar. Zondag besteld. Binnen gekregen na 1.5 week. Heb wel 2x gebeld na een week. Maar daarna liep het vlekkeloos! De bezorging was prima, je wordt een half uur van te voren gebeld. De kwaliteit van de stapelbed is prima. Staalwerk prima, schroeven prima. goede handleiding. Al met al tevreden, de kinderen zijn er dol op! Bedankt!
Hoe zou je Huisenthuis.nl beoordelen?
- Ccm van der waard
Wij hebben onze meubels in het weekend besteld. Na het weekend kregen wij de melding dat de door ons bestelde producten helaas niet meer leverbaar waren met gelijk een alternatief dat werd aangeboden of eventueel geld terug. Wij hebben gekozen voor het alternatief , waar we uiteindelijk de handgrepen bij hebben gekregen die bij de eerste set hoorde om deze zoveel mogelijk toch te laten lijken. Binnen 10 weekdagen was alles netjes thuis afgeleverd. Nadat we alle producten hadden gekregen werden wij gebeld met de vraag of alles naar wens was. Nou dit was het zeker. Zeer robuuste meubels voor een zeer goede prijs. Blijkbaar was de set die we als alternatief hadden genomen zelfs nog iets goedkoper. Tijdens het gesprek of alles bevallen was werd mijn rekeningnummer gevraagd en nog dezelfde dag stond het teveel betaalde bedrag op mijn rekening. Kortom: topproducten voor een voordelige prijs , super service en mochten we weer eens wat nodig hebben zijn ze bij huis en thuis de eerste waar wij aan gaan denken :-))
- Margot
2 prachtige badkamermeubels gekocht! Na heel lang zoeken, bij huis en thuis gevonden wat we zochten.
- Dre van Hoof
Ik heb een badkamerkastje gekocht bij huisenthuis.nl. De te verwachten levertijd was 5 werkdagen. Na een week heb ik een e-mail gekregen met de excuses voor de wat vertraagde levering. Het zou nog twee weken gaan duren voordat het kastje door de leverancier zou worden geleverd. Mij werd de mogelijkheid geboden om evt. Te annuleren. Ik vond de twee weken vertraging niet zo' n probleem. Ik vind het erg netjes dat daar tijdig over wordt gecommuniceerd. Na een dag of tiem werd ik gebeld door een bezorgbedrijf om een afspraak te maken. Het kastje werd keurig op de afgesproken dag en binnen de afgesproken tijden geleverd. Wat helemaal top was, en ik voor de eerste keer meemaakte na een bestelling en levering was het feit dat ik een dag na de levering werd gebeld door een medewerker van huisenthuis om te vragen of alles naar wens was verlopen en of alles ook in goede staat was aangekomen. Ondanks de vertraagde levering geef ik huisenthuis een pluim voor het uitstekende klantcontact.
- Yente Gevers
Het is een super site, mooie meubels en een goede service! Bij vragen kreeg ik direct antwoord, de meubels zijn geleverd volgens afspraak en zien er precies uit zoals ze op de site staan. Wij zijn er super blij mee en raden aan iedereen deze site aan!!!