bert de lang
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Woele, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
alemaal top!!
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
alemaal top!!
Woele levert wat ik heb besteld. Er zat geen haast bij mijnerzijds en na een dag of wat kwam het pakket binnen. Ik wil een extra compliment geven voor de verpakking! De kartonnen dozen zijn niet met van die repen plakband gedicht, maar met een soort van papier. Dat recyclet makkelijker! En verder ben ik van mening, dat het dood normaal is, dat een bedrijf levert waarvoor je betaalt. Daar zit niks bijzonders aan. Zelf hoop ik in de toekomst wel weer bij Woele mijn boodschapjes te doen.
Perfect verpakt, fijne produkten!!
Uitstekend verpakt en snel afgeleverd, een prima product.
Snelle levering, degelijk verpakt!
Vlot geleverd, goede kwaliteit producten