Wat een vreselijk product. Mijn haar wordt er enorm droog en pluizig van. Het werd er wel zacht van, maar verder heeft het dagen geduurd na heel veel opnieuw wassen met mijn eigen shampoo voordat m'n haar weer een beetje normaal werd. Gelukkig had ik eerst een proefsetje besteld. Het is na 1x wassen in de prullenbak beland.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Meta Markt-van Valburg
- Monique Giebelen
Heel tevreden
Hoe zou je Beesha beoordelen?
- Trudy van Eldik
Shampoo heel fijn en de bodyzeep ook.
- Lonk
Ik heb een super goede ervaring met Beesha. Er ging iets mis met mijn pakket en toen heeft iemand van Beesha persoonlijk het pakket (opnieuw) bezorgd, zodat ik de heerlijke producten kon meenemen op vakantie….zo lief! Ik heb voor het eerst een shampoo, conditioner en body bar gebruikt en ik ben er weg van! Nooit meer iets anders voor mij.
- Annemieke
Heb de proefpakketjes voor krullend haar en alle soorten haar. Nu 2x met die voor krullen gebruikt maar het is lekker zacht net na het wassen maar na 1nacht slapen weer pluizig. Het schuimt niet heel erg dus hoop dat ik het goed doe. Was het 2x en daarna de conditioner dus moet goed zijn. Misschien moet mijn haar wennen. De kapper adviseert 1x per week wassen dus dat doe ik dan ook.
- SH Postma
Super goed