Hele fijne natuurlijke producten, Deze keer deodorants besteld in heerlijke geuren, gaan superlang mee, evenals de fijne shampoo-bars, ook die gaan erg lang mee. De verzending gaat snel en alles was, zoals altijd, helemaal in orde. Heel tevreden:)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Vera-Lin Venbrucx
- Sonja Vossen Hoofwijk
Prachtig produkt,zou iedereen moeten doen,is het milieu ook blij👍😀⚘️
Hoe zou je Beesha beoordelen?
- Cornelia Van Bodegraven
Erg blij met jullie prachtige producten
- Sylvia van Vugt
Fantastisch voor je haar, voelt heerlijk aan en ziet er gezond uit.
- Mary Brouwer van belle
Prima wast goed
- Marianne Vriend
Het is even wennen maar mn haar voelt echt schoon!!