Een hele snelle levering. Ik heb een proefpakket besteld met 3 shampoo en conditioners. Ik heb intussen 3 keer mijn haar ermee gewassen en het voelt heerlijk zacht aan en valt prima in model. Het ruikt ook erg lekker en het voelt aangenaam aan mijn hoofdhuid. Ik heb wel het idee dat mijn haar minder glanst. deze mini bars zijn ook fijn voor op vakantie.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Patricia Jongman
- Diana Lieshout
Snelle levering
Hoe zou je Beesha beoordelen?
- Lynn Maaskamp
De service is gewoon geweldig! Ze denken met je mee en doen wat ze zeggen. Erg betrouwbaar!
- Angelique de Groot
Snelle en keurige verzending
- K Huiskes
mooi product, snel geleverd,
- Sylvia Slagter
Goed product. Snelle levering.