Snelle levering, netjes verpakt. De bar wat ik gebruikt heb schuimt goed, m'n haren zijn schoon. De andere bars moet ik nog uitproberen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Monique Daemen
- Sophie van de giessen
Heerlijke sjampo zonder poespas.
Hoe zou je Beesha beoordelen?
- Sytske de Jong
snelle levering
- L. Dankelman
Fijne zeepjes, ecologisch verantwoorde verpakking die door de brievenbus kunnen.
- Esther Biljardt
De bestelling was snel in huis en de shampoo en conditionerbars zijn heerlijk 😁
- Angela Van der Laan
Helemaal tevreden! De service is super, de dag na de order had ik deze al in huis! De producten zijn super fijn en huid vriendelijk. zeker een aanrader!