Snelle bezorging, én er zat een extra presentje in de verpakking. Verder gewoon netjes verzorgd allemaal, goed ingepakt in afbreekbaar materiaal, en ik houd enorm van het concept van geen plastic flessen voor shampoo of conditioner. Verder vind ik de blokken handig, omdat ik vaker op en neer vlieg en deze kunnen gewoon zonder probleem in je handbagage. Top!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anna Houben
- A Schuuring
Snelle levering. Goede voorwaarden.
Hoe zou je Beesha beoordelen?
- Remco
fijne spullen
- Paul
Prachtige, millieu vriendelijke producten met een goeie prijs kwaliteit verhouding. Snelle order afwikkeling en snel geleverd aan de deur. Ik zou het zeker aanbevelen.
- Lotte
Snel geleverd, producten mooi verpakt. Shampoo Bars hebben een heerlijke geur.