Ik ben zeer tevreden. Het ruikt heerlijk en heb veel minder last van jeuk en droge huid. Plus dat de bestelling altijd vlot binnen is.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Menke Roorda
- Patricia Van Es
Heerlijke geur
Hoe zou je Beesha beoordelen?
- Sonnie
Bevalt goed, ruikt lekker. Makkelijk meenemen
- Leo
De producten zonder parfum zijn niet alleen fijn voor een gevoelige huid maar ook voor gevoelige luchtwegen
- Martine De Nijs
Geweldige producten. Erg blij mee!
- R de Ruijter
Goed