Fijne producten voor een eerlijke prijs. Snelle bezorging 👍🏻
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anita Van Deudekom
- Sabina Lageman
Ik ge
Hoe zou je Beesha beoordelen?
- RA
Heel erg blij met producten. Mijn haar voelt een stuk beter. De geur van alle producten is heel fijn. Alleen jammer dat zowel de papieren verpakkingen wat aangetast waren door vocht bij ontvangst. Ik sta zeker achter duurzaam verpakken, helaas blijkt dit met verzenden toch nog wel wat problemen op te leveren. Gelukkig waren enkel de verpakking door vocht aangetast en waren de producten niet vochtig geworden.
- Ankie Asperen
Shampoo is prima Condition moet ik heel erg aan wennen lijkt minder crème af te geven dan ik verwacht had
- Susan Clements
De bars waren wat langer onderweg dan de vorige keer. Verder prima
- Lana Konijnenbelt
Fijne producten met een heerlijke geur, en allemaal plasticvrij en vegan! Top!