Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Op en Top Zwanger heeft 428 5 ster reviews 428
Op en Top Zwanger heeft 227 4 ster reviews 227
Op en Top Zwanger heeft 56 3 ster reviews 56
Op en Top Zwanger heeft 37 2 ster reviews 37
Op en Top Zwanger heeft 93 1 ster reviews 93

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Lorraine de Groot

    Levering prima binnen een week. Helaas had ik zelf een fout gemaakt en de zwangerschapsbh gekocht in L. Zelf had ik al zo’n zwangerschapsbh maar wilde er graag eentje extra om af te wisselen. Eenmaal de zwangerschapsbh binnen was deze veelste groot. Gemaild naar de klantenservice en kreeg heel snel een reactie terug dat het ging om grote maten met een grotere cup namelijk de Busty maar wel dezelfde bh ik heb dezelfde in een L maar die heet Petite. Dit was uiteindelijk ook waardoor ik de mist in ben gegaan met het bestellen van deze bh. De andere bh die ik heb Petite verkochten zij niet maar kreeg als reactie dat zij de bh voor mij zouden bestellen, ik deze opgestuurd krijg en met een retourlabel die zij bij de bestelling doen de Busty kan retourneren zodat ik toch de juist Petite ontvang en de Busty kan terug sturen. Echt een fantastische service!

  2. Sas Wall

    De ketting is zo goedkoop en kitscherig dat het als cadeau minder waardevol is.

  3. Hoe zou je Op en Top Zwanger beoordelen?

  4. Mja Loef keuben

    Mijn dochter is erg tevreden over de legging!

  5. Janneke

    Super snel verzonden, ruim assortiment.

  6. El

    Duurde lang voor ik bestelling binnen had, er was iets mis gegaan. Daarna bleken de maten ondanks volgens maattabel niet juist dus had ik niets aan de bestelling.

  7. Niet doen!

    Ik heb erg lang moeten wachten op een reactie van de eigenaar. 2 weken geleden (!) een positie badpak besteld dat “voor 16.00u besteld, dezelfde dag verzonden” als status had. Toen ik na een week nog niets had ontvangen, contact opgenomen. Zou een foutje zijn gemaakt met status van product op de website. We zijn nu 2 weken verder, ik heb nog steeds niets ontvangen. Webshop / eigenaar maakt steeds GLS track en trace links aan, maar GLS ontvangt geen pakket van ze. Toevalligerwijs was de eigenaar met vakantie in de periode dat dit zich voordeed; zorg dan dat je website even offline gaat o.i.d. ! Slechte communicatie en slechte afhandeling! Ik ontvang graag mijn betaling terug.