Snelle levering en mooi zoals beschreven de stukken. Heel blij mee
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nathalie Laenen
- Leonie De boer
Krijg geen geld terug bij retour ondanks dat de retour goed is gekeurd. Nu een maand later nog geen geld terug.
Hoe zou je Mooi en Zwanger beoordelen?
- Sylvie
Het duurde lang voordat de bestelling er was. Ook kwam het van een ‘fietsstoeltjes’ winkel en kreeg ik een bericht dat ik voor ontvangst thuis moest zijn. Doordat ‘fietsstoeltjes’ afzender was, maakte ik mij zorgen over waar deze bestelling van ‘mooi en zwanger’ gebleven was. Ook kreeg ik bericht dat ik thuis moest blijven voor levering. Wat uiteindelijk niet nodig was. Het product zelf zit matig, ik twijfel nog om het terug te sturen.
- Marja
Twee verlengknopen besteld. Maar een van de twee knopen had een productiefout. Mailtje gestuurd met foto. Kreeg keurig antwoord dat dat natuurlijk niet de bedoeling is. En had binnen paar dagen een nieuwe in de bus! Prima en snel opgelost.
- Christine Hermens
Ik heb mijn bestelling geplaats op 1/10 ik wacht nog voor mijn bestelling... i krijg geen mails om te laten weten of die laat is niks... heel slecht service dit niet tevreden. Ik hoop dat mijn bestelling hiervoor waard is..
- Daniëlle Blij
Ik heb nog niks binnnen gehad, en is inmiddels een week geleden besteld.