Niet klantvriendelijk
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Amy Den Tuinder-Beelen
- Anne
Bestelling is nooit aangekomen en heb mn held niet terug gekregen omdat deze webwinkel onbereikbaar bleek. Echt nooit wat bestellen!
Hoe zou je Mooi en Zwanger beoordelen?
- Laura Van Dijk
Snelle levering, duidelijk, mooi klein pakje. Geen gedoe.
- Lieneke
Mini order, maar wel snel en correct uitgevoerd. Goed gedaan!
- Paulien Derwort
Prima levering, kleur was iets anders dan ik had verwacht.
- Josina van Bloois
Versturen duurt een week, daar zou meer duidelijkheid over mogen zijn. En de kwaliteit van de bh’s zijn niet super, maar dat mag je ook niet verwachten voor wat ze kosten