Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
PAX Raamdecoratie heeft 1699 5 ster reviews 1699
PAX Raamdecoratie heeft 234 4 ster reviews 234
PAX Raamdecoratie heeft 64 3 ster reviews 64
PAX Raamdecoratie heeft 57 2 ster reviews 57
PAX Raamdecoratie heeft 175 1 ster reviews 175

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Groenewold

    PAX is fantatisch. De meneer die kwam inmeten was geweldig, heeft ons echt van goed advies voorzien en was ook erg grappig. Toen de rolgordijnen binnen kwamen was ik positief verrast door de kwaliteit. Het ophangen en bevestigen van de rolgordijnen hebben wij zelf gedaan. Dit is vrij makkelijk zelf te doen. De rolgordijnen waren allemaal goed op maat en wij zijn super blij met het resultaat. Mocht ik de toekomst rolgordijnen nodig hebben? Voor ons PAX! Groetjes uit Rotterdam Zuid.

    Reageer
  2. de Jonge

    Lange levertijd, verkeerde bevestiging meegestuurd, verkeerde doorvoer in spandraad gemaakt en afgesproken stukje schadevergoeding laat na 2 weken ook nog steeds op zich wachten.

    Reageer
  3. Hoe zou je PAX Raamdecoratie beoordelen?

  4. A

    De levertijd is misleidend, er staat 10-16 werkdagen, notabene met een raket erbij! maar ze verschuilen zich achter de algemene voorwaarden (die niemand leest!) waarin zou staan max 12 weken. Had ik geweten dat dat de raket en de 10-16 dagen een lokkertje zou zijn had ik andere keuzes gemaakt. Nu zitten wij onnodig lang op 3 slaapkamers zonder raambekleding.

    Reageer
  5. Jeroen

    Beloofde levertijd van 2 weken wordt op geen enkele wijze waargemaakt. Meerdere keren gebeld en iedere keer nieuwe excuses en na 2 maanden wachten krijg je te horen dat het nog 4 weken gaat duren. Aanvulling op eerdere recensie, na de klacht over de levertijd heeft Pax contact opgenomen en met compensatie de order alsnog uitgevoerd. Levering en kwaliteit prima in orde. Klantenservice ook heel positief.

    Reageer
  6. Patrick

    Afspraak om in te meten gemaakt via de website. Alles prima, keurig, netjes en niet onbelangrijk, tot nu toe volgens afspraak verlopen. Nu nog wachten op de levering en plaatsing van de bestelde plissé gordijnen en plissé hordeuren.

    Reageer
  7. Leendert

    Wordt al 3 weken aan het lijntje gehouden. Week na bestelling gebeld hier wordt ik op de levertijd van 11 dagen gewezen en dat het eind volgende week zou komen. Na 2 weken niks gehoord te hebben nog maar eens gebeld, wordt vermeld dat het volgende week zou komen en dat ik op de hoogte wordt gehouden. Na een week niks horen denk ik, toch maar weer even bellen, wordt me verteld dat het nog 3,5 week gaat duren! Enige “oplossing” is annuleren en geld terug, maar dan heb ik nog steeds niks. De medewerkers zijn vriendelijk, maar de klantenservice en communicatie zijn erg teleurstellend.

    Reageer