Ik heb een top webshop gevonden met mooie armbanden. Ik ben super blij met mijn armbanden, Ik had de verkeerde maat opgegeven voor de armbanden en meteen werd dit verholpen. Geweldige service. De armbanden zijn verslavend, ik heb al meerdere bestellingen gedaan. Ik beveel Armcandy by Syl zeker aan, mooie armbanden van uitstekende kwaliteit, snelle levering, service geweldig en zeer vriendelijke klantenservice. Een echte aanrader!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sheila
- Carolien
Wat een leuke sieraden! Goede kwaliteit, veel keus waardoor je voor elke stijl wel kunt slagen. Of het nu kleurrijk is of juist wat subtieler. Ook goed te combineren met mijn andere sieraden. Ik had een verkeerde maat ring besteld en daar is snel op gereageerd en meteen opgelost. Ik ben blij met mijn aankopen!
Hoe zou je Armcandy by Syl beoordelen?
- Margot van Putten
Vanwege lichte reuma heb ik vergrote knokkels aan mijn rechterhand en gewone ringen passen me niet. Syl heeft speciaal voor mij 3 grotere ringetjes gemaakt en door het elastiek gaan die gemakkelijk over de knokkel en passen daarna perfect om mijn vinger. Ik ben er heel blij mee. Mooie kwaliteit en supersnel gedaan. Alleen al het pakje in de brievenbus is een kadootje. Ik kom hier zeker weer! Dankjewel Syl!
- Freddy Braams
Mooie armband gekocht. Syl heeft mijn andere armband, van een ander merk top gerepareerd, voorzien van een mooie spacer en ook nog eens super snel! Ik raad haar zeker aan!
- Lysanne
Prachtige armbanden en een geweldige service !!! Dikke 10!!!!
- Daniëlle
Super leuke mooie sieraden. Heb zelf al meerdere armbanden gekocht en ik ben echt fan. Ontzettend klantvriendelijk en mega snel in huis, echt een aanrader!