Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
horrenfabriek.com heeft 160 5 ster reviews 160
horrenfabriek.com heeft 48 4 ster reviews 48
horrenfabriek.com heeft 10 3 ster reviews 10
horrenfabriek.com heeft 1 2 ster reviews 1
horrenfabriek.com heeft 6 1 ster reviews 6

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. André Groeneveld

    Snelle levering, goede service, alleen maar +

    Reageer
  2. Yannis

    Dubbele schuifdeurhor besteld. Kwaliteit van de hor is erg goed. Er was wat onduidelijkheid bij de montage, maar door de ondersteuning van Cees is dit goed gekomen. Erg blij met de hor en service, bedankt!

    Reageer
  3. Hoe zou je horrenfabriek.com beoordelen?

  4. Rob Schuurmans

    Perfecte pasvorm en prima ondersteuning bij montagevraag.

    Reageer
  5. Henk Middelkoop

    Product is goed, maar de afwerking is wat slordig. Met name de hoeken, die ik in alle gevallen terug moest buigen (transportschade?). Ze zijn verder wat grof gezaagd. Iets meer liefde in de afwerking zou fijn zijn. Maar technisch is het een prima product dat goed functioneert.

    Reageer
  6. Yvonne

    Ik heb inzethorren met plise hor besteld en de inmeet service afgenomen. Zowel de website als de inmeter geven mij het idee dat die horren in elkaar gezet komen. Kwestie van raam open doen, hor er in, raam weer dicht. Maar in plaats daarvan krijg ik een bouwpakket. Nou is het achteraf gezien niet een heel ingewikkeld bouwpakket. Maar er zat geen handleiding bij. Die handleiding stond ook niet op de site. Dat koste me veel tijd om uit te vinden. Als de hor eenmaal in elkaar zit en geplaatst is het een mooie en fijne hor. Na het plaatsten van een reactie hier bleek dat ze wel degelijk in elkaar gezet opgestuurd hadden moeten worden. En dat er dus spraken was van een fout. Hoewel de chat medewerker op de site waar ik op de dag dat ik ze in elkaar ging zetten: de vraag stelde "waar is de instructie voor het in elkaar zetten" niet gealarmeerd reageerde. Uiteindelijk hebben ze dan wel de situatie netjes en klantvriendelijk opgelost en daarom de 2 sterren reactie naar 3 sterren aangepast.

    Reageer
  7. Fred Zonneveld

    Makkelijke montage, mooie hordeur.