Duurde wat langer omdat ze de naam van een geboortekaartje wilde namaken.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mevr.Y
- Miriam
Hele snelle levering, en persoonlijk advies.
Hoe zou je ZoHebbes beoordelen?
- Patricia van Doorn
Mooie, stevige kist.
- Anja
ipv 2 dagen levering (wat staat bij bestellen)duurde het een week, maar het is het geduld waard geweest, het ziet er keurig uit
- LET OP ONBETROUWBAAR
LET OP ONBETROUWBAAR De bewuste keuze om juist voor dit bedrijf een review te schrijven, waar ik daar normaliter geen voorstander van omdat het er een eenzijdig stukje kan worden geschreven. De verkoper laat mij geen andere keus zodat ik potentiële kopers kan waarschuwen voor de onprofessionele en met name onbetrouwbare manier van omgaan met de klant. - verkoper geeft aan op website dat artikel binnen 2-3 werkdagen wordt geleverd - product wordt in totaal pas na 14!! Werkdagen geleverd (waar ik overigens niet over ben geïnformeerd, verkoper meent dit wel te hebben gedaan maar in geen enkel postvak een mail hierover. Mw biedt hier verder niet haar excuus voor aan) - Geen reactie op berichten/mail vanuit verkoper over het uitblijven van het te ontvangen product - product komt beschadigd aan, zeer slecht verpakt. Hier direct een melding van gemaakt ook weer geen reactie - na meerdere berichten te hebben verstuurd eindelijk een reactie - mw wil mij tegemoet komen met €18 op een bedrag van 89 of mijn kist laten retourneren op haar kosten en de kist vervangen voor een hele nieuwe kist. Ze geeft aan hier verzekerd voor te zijn. Omdat mijn vertrouwen in deze ondernemer flink gedaald was gaf ik haar een koekje van eigen deeg en vroeg om een ander lettertype aangezien ik toch een hele nieuwe kist zou ontvangen. Dat was toch niet mogelijk want enkel de bovenkant zou vervangen worden. Betrapte ik haar daar op haar tweede leugen. - als consument eieren voor mijn geld gekozen en de optie om de kist dan maar te laten maken en wat schetst mijn verbazing na het ontvangen van mijn kist is mijn gehele betaling bij Klarna geannuleerd want het product is retour verzonden. Al met al een zeer uitgebreide review waarin ik helaas bij andere reviews een rode draad zie aan beloftes die niet waar worden gemaakt, zeer slechte communicatie en een persoon die niet eerlijk is naar verzekeraar en klant. Minder dan 1 ster waard
- Anoniem
Mooi product en snelle klantvriendelijke service