Kon t makkelijk ophalen. Vriendelijke mensen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Petra
- Pia Niemeijer
Snelle reactie op mijn bestelling en de naam staat prachtig op de kist. Ons driejarig nichtje zei: Ik vind hem mooi! Dat zegt genoeg.
Hoe zou je ZoHebbes beoordelen?
- Roger Peters
Mooi en deugdelijk!
- B prive
Dit was ons geboorte kado, werd 2 weken na de bestelling pas geleverd bij de ouders.....
- Jeanette
Goede prijs-/kwaliteit verhouding.
- Deveney
Prachtige kist! Ik zag te laat op de site dat je ze ook met naam kon bestellen. Ik heb hierover contact gehad, en ze hebben de naam er alsnog prachtig opgezet! Helaas toen hij zojuist geleverd is, zat hij stuk in de doos, slot van de kist is afgebroken. Sonde want de kist verder is heel mooi. Blij mee❤️