Een shirt voor koningsdag besteld, meerdere dagen voor de “besteldeadline” met de belofte dat het voor koningsdag geleverd zou worden. Uiteindelijk op koningsdag zelf een mail gekregen waarin stond dat het shirt niet meer bezorgd zou worden en dat ik mn geld terug zou krijgen. Als je er leuk bij wilt lopen op koningsdag zou ik hier zeker niet bestellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rick Niemantsverdriet
- Jarno Heida
Staat 1-3 dagen levertijd maar moet 6 dagen wachten. Snap dat het druk is maar toch
Hoe zou je Festival Winkel beoordelen?
- Tim Verschuren
Snelle levering, top service
- Thijs
Ik vind bijna 30 euro echt te veel voor een bedrukt oranje shirt
- Matthijs Winters
Mijn bestelling komt na koningsdag aan dus ik heb er niks meer aan en ik had ook hiervoor 2 shirts besteld maar er was er maar 1 geleverd
- Monique Kroon-Koorn
Heb nog niets ontvangen