De maatvoering liep erg uiteen, maatje M was prima maar degene met maat L zal 2 maten groter moeten zijn om te kunnen passen. En dan waarom 2 sterren is het terugsturen. In de winkel terugbrengen mag en kan niet. Is volgens mij duurzamer lijkt mij. Kortom mijn 1e ervaring is niet tevreden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jo
- Jacqueline
Product is prima, maar de zegel van de verpakking was verbroken. Hierdoor krijg ik het gevoel een tweedehands product te hebben gekregen
Hoe zou je Be®Nice Lingerie voor Jou beoordelen?
- Ingrid Van Buysen
Vriendelijke mensen, prima advies en snelle levering
- Netty
Sympathiek, deskundig en zeer vriendelijk personeel, ik ben echt heel goed door ze geholpen!
- Vinciane De Vriese
Br in de koopjes gekocht en passende Anita slipjes bij jullie vlot besteld en prima snel geleverd!
- Chantal
Ik heb nog niets ontvangen