Hele leuke cadeautjes voor een lage prijs. Snel geleverd en mooi verpakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- bergitha
- Els
Leuke cadeautjes. Toffe opschriftjes. Ook handig dat er brievenbuscadeautjes bij zitten.
Hoe zou je 100procentleuk beoordelen?
- Yvonne
Beste site voor leuke, toepasselijke en persoonlijke kadootjes voor elke gelegenheid. En dan ook nog op alle fronten met verantwoordelijkheid voor natuur, dieren en de sociaal minder sterke medemens. Ik ben fan en blijf terugkomen!
- Corrie Harten
Super leuk cadeau 💝 leuk ingepakt .
- Paulien Roskam
Leuke artikelen en goede service. Bovendien zijn de spullen gemaakt door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.
- Eveliene Manders
Snelle levering , super leuk ingepakt !!! Heel tevreden en al meer mensen over jullie verteld !!!