Goeie service..alleen post nl..bracht het niet op juiste dag ..pakje was zoek.dat was jammer
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Efi atzori
- Marcia Debie-Frantzen
Mooie en heerlijke handcrème. Snelle levering.
Hoe zou je 100procentleuk beoordelen?
- Petra Hendriksen
Erg leuke produkten en mooi verpakt. De ontvanger was er erg blij mee!
- Lotte Nieuwenhuis
Leuk, origineel cadeautje
- Hilde
Keileuke verrassing door de brievenbus. Viel heel erg in de smaak ❤️
- Rob
De producten waren boven verwachting leuk en zijn bij het zorgteam van mijn moeder erg in de smaak gevallen.