Ik heb nog steeds niets ontvangen. DHL ook niet, geeft de E-mail aan. Niet gelukt dus.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Corien Verdoorn
- Diana
Op dit moment nog niet erg tevreden over de bestelling/afhandeling. Mijn bestelling staat al een week "vast". Pakket is aangemeld bij de bezorgdienst, echter komt er daar geen beweging in. Hoewel het contact met Het Juiste Cadeau goed is, baal ik enorm dat het pakket, juist wanneer iemand een lichtpuntje nodig heeft nog niet bezorgd is. Zij geven aan contact op te nemen met DHL, maar die geven aan dat ik bij de verzender moet zijn. Het welbekende kastje en de muur… Ik ga uit van een mooie afhandeling, maar op dit moment, ben ik echt teleurgesteld. Update: wel bezorgd, maar week later
Hoe zou je Het Juiste Cadeau beoordelen?
- Yoëlle M.
Mijn bestelling later ontvangen dan normaal, maar dit kwam door de bezorgpartij. Heel fijn en snel opgelost door Het juiste cadeau. Bedankt!
- Silvie Beerepoot
Snel geleverd en heel leuk ingepakt!
- Nelleke grundel
Zojuist bericht dat het ontvangen is.
- Lotte Waanders
Ik wacht al meer dan vijf dagen op mijne