Heel slecht. Cadeau besteld en is nu nog steeds niet bezorgd bij de jarige. Heb je dus niets aan!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Saskia Koopman
- Marleen van Vianen
Eenvoudig te bestellen, snelle levering!
Hoe zou je Het Juiste Cadeau beoordelen?
- Alita
Mooie cadeau, en een mooi geschreven kaart erbij. Zag er verzorgd uit.
- Anita
Bij bestelling werd aangegeven dat ruim op tijd zou komen, maar komt 3 dagen na de verjaardag waar het om ging (dit was 5 dagen later dan beloofd).
- Jo
Topservice en mooi product
- Anja
In 1 woord. Perfect. Leuke website. Mooie producten en een perfecte klantenservice. Heel vriendelijk en behulpzaam.