Keurig geholpen. Al ga ik het bestelde wel terug sturen. De opening om de oorbellen in te doen is smal. Moeilijk om de oorbellen zonder hulp in te doen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Irene
- S.Haspel
De levering was snel en mooi verpakt. De hanger die ik heb gekocht is leuk - maar helaas erg klein - meer voor een kind. Is er ook een grotere versie beschikbaar? Bijvoorbeeld 300 mm of 350 mm - zodat hij beter zichtbaar is voor een volwassene?
Vertaald met AI Hoe zou je ARLIZI beoordelen?
- Ellen Meijer
Snelle levering, mooi ingepakt. Sieraden zien er mooi uit.
- Kijmpe Bindinga-Dijk
Snel geleverd, mooie kwaliteit, goed verpakt, zeer tevreden.
- Trienke Hooghiemstra
Alles is correct verlopen!
- Thijs Knoester
Prachtige oorbellen voor een vriendin besteld, die helaas niet aan kwamen.(PostNL gaf aan dat het geleverd was, maar in werkelijkheid niets gekregen.) Liesbeth van ARLIZI heeft meteen en zonder aarzelen kosteloos een extra set gestuurd die wel aankwam. TOP SERVICE!!!